close

今日上堂超無聊滴]]

間直係返學等放學;;;放學飲可樂''

今日囉[]個中文代課sir超扮野囉==

吾q知自已只係個代課茄呢啡咋''

仲係度發爛炸:::

我真係好驚牙]]--

話我地吾死刀冇用,,,白癡低能''

1個老師講埋哂D咁既野++唉...

自已乜料牙><冇料扮有料'''

係有料就吾駛做代課啦''廢.'.

我真係超吾据條oN9仔囉..

勁想打到佢智障..

雖然佢e+刀已經係喇;

但係吾知點解個個刀話我中2佢''無奈ing

佢喱d八十年代look邊度掂牙''

ouT到死''

得9閒理佢喎~

好野''聽日放假''又可以shopping嚕[

開心滴...

88嚕.

得閒aDD我拉xDD

rebecca_p.siloveu@hotmail.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    rebecca0213 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()